تحول دیجیتال در بیمه البرز چگونه رخ داد؟

تحول دیجیتال در بیمه البرز فقط به حوزه خدمات مشتری محدود نمی‌شود. این شرکت با اتوماسیون داخلی، مدیریت منابع انسانی، مالی و زنجیره تأمین خود را نیز هوشمند کرده است. نتیجه این رویکرد، چابکی بیشتر، کاهش بوروکراسی و افزایش شفافیت در فرآیندها بوده است.
سفیر صنعت نوشیدنی ایران در سفری جهانی

تولید زمزم در عمان، به بازار رسید

پس از افتتاح موفق 3واحد تولیدی محصولات نوشیدنی زمزم در کشور عمان، توزیع و فروش گسترده زمزم عمان آغاز شد.

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت بیمه تعاون/تأکید علیپور یزدی بر مدیریت ریسک و افزایش سهم بازار

سومین جلسه شورای مدیران شرکت بیمه تعاون با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستادی برگزار شد. در این نشست، موضوعات کلان شرکت، راهبرد‌های فروش، خدمات‌رسانی به بیمه‌گزاران و ارتقای جایگاه بیمه تعاون در بازار صنعت بیمه مورد بررسی قرار گرفت.

بهار پررونق بیمه تعاون؛ جهش ۲۵۰ درصدی سود هر سهم و افزایش ۱۰۷ درصدی درآمد‌های بیمه‌ای

شرکت بیمه تعاون، با نماد بورسی (وتعاون)، که سهام آن در بورس اوراق بهادار تهران معامله می‌شود، با انتشار صورت‌های مالی سه‌ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۴، عملکردی بی‌نظیر و بهاری پررونق را به نمایش گذاشته است. این گزارش نشان‌دهنده رشد چشمگیر در تمامی شاخص‌های کلیدی مالی این شرکت است.

عملکرد مثبت بیمه تعاون در مدیریت خسارات | نسبت خسارت پایین‌تر از میانگین صنعت

شرکت بیمه تعاون در سه‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۴ موفق شد نسبت خسارت خود را به ۳۲.۳۵ درصد برساند؛ عددی قابل توجه که حدود ۱۱ درصد پایین‌تر از میانگین صنعت بیمه کشور (۴۳.۵۶٪) است. این عملکرد، نه‌تنها نشان از سلامت پرتفوی بیمه‌گری شرکت دارد، بلکه گویای کارایی در ارزیابی ریسک، کنترل خسارات و جذب مشتریان باکیفیت در این دوره زمانی است.