سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۱۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

رتبه بندی معلمان در اولویت اول آموزش پرورش می باشد

استاندار یزد با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اندازه آموزش و پرورش آن قد می‌کشد گفت: مسئله آموزش و پرورش در فهرست بلند مسائل استان یزد قرار دارد و از اولویت یک برخوردار بوده است.
روزنو :

رتبه بندی معلمان در اولویت اول آموزش پرورش می باشد

مهران فاطمی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد که با حضور مجتبی همتی فر؛ معاون وزیر و رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد با اشاره به نقش حساس و تعیین کننده آموزش و پرورش در تحول جامعه اظهار داشت: مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان باید علاوه بر انجام اقدامات لازم در راستای چارچوب‌ها و راهبردهای حوزه آموزش و پرورش، اهتمام ویژه‌ای به بیانات و رهنمودهای آیت الله ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و آیت الله اعرافی؛ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور داشته باشد.

فاطمی ادامه داد: انتظار می‌رود مدیرکل جدید در مسئله حکمرانی آموزش و پرورش استان، اقدامات و فعالیت‌های لازم را با همکاری کادر آموزش و پرورش و معلمان مبتنی بر سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش و راهبردهای استخراج شده از سخنان بزرگان استان، به سامان برساند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن استان یزد به اندازه آموزش و پرورش آن قد می‌کشد، خاطرنشان کرد: مسئله آموزش و پرورش در فهرست بلند مسائل استان یزد قرار دارد و از اولویت یک برخوردار بوده است.

استاندار یزد گفت: استان تمام اهتمام خود را برای رقم خوردن اتفاقات خوب در این حوزه، بکار خواهد گرفت.

محسن موحدی فرد، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم با اشاره به اینکه مدیران و مدرسه محوری رکن آموزش و پرورش استان اظهار داشت: مدیران در صف مقدم تربیتی و فعالیت‌های عظیم آموزش و پرورش قرار دارند.

وی گفت: استان یزد دیگر متهم به کنکور زدگی نیست چرا که رشد رشته‌های فنی و حرفه‌ای استان در طی سال‌های اخیر تغییر یافته است.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان یزد خاطرنشان کرد: استان یزد در حال حاضر با ۴۶.۱ درصد جذب رشته‌های فنی در جایگاه دوم کشور قرار گرفت و هشت پله پیشرفت نموده است.

موحدی‌فرد افزود: رشد کمی و کیفی در رشته‌های آموزشی داشتیم و اکنون هم در جایگاه اول کنکور هستیم و هم به چشم‌انداز جذب ۷۰ درصدی رشته‌های فنی نزدیک می‌شویم و ما در استان یزد به تعادل رسیدیم.

در این آئین از فعالیت‌ها و اقدامات محسن موحدی فرد در دوران مدیریت آموزش و پرورش استان قدردانی و محمد کاظم رحیمی نژاد به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان یزد معرفی شد.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز