سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۵۲۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید به نکات مهمی توجه کرد که بتوان بهترین برند و دستگاه را انتخاب نمود. وجود برند های معتبری هم چون دستگاه های تایوانی در کنار مارک های متفرقه و چینی با قیمت ارزان این مشکل را به وجود می آورد که خریداران نتوانند درست ترین انتخاب را داشته باشند.
روزنو :

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت تصفیه آسا که فروشنده ی بهترین مارک های معتبر تایوانی در ایران است به شما این امکان را می دهد تا با کیفیت ترین آب تصفیه کن را برای منزل خود تهیه نمایید. جهت اطلاع از برند های ارائه شده توسط این شرکت و دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب می توانید به وب سایت تصفیه آسا مراجعه کرده و هم چنین با شماره تلفن های این شرکت تماس برقرار نمایید.

برندهای معتبر تصفیه آب خانگی

سوالاتی که در ابتدا به ذهن خریداران می رسد این است که دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ دستگاه تصفیه آب خانگی چی بخریم ؟ یکی از برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا می باشد که پرفروش ترین دستگاه آب تصفیه کن در حال حاضر در بازار ایران است. مینروا طبق استاندارد جهانی بهداشت NSF و گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی WATER QUALITY آب آشامیدنی را تصفیه می کند از نظر کیفیت بسیار قابل اطمینان می باشد.

دستگاه های این برند از 6 تا 8 مرحله تولید شده اند که عبارتند از:

دستگاه 6 مرحله ای آب معدنی ساز

دستگاه 7 مرحله ای قلیایی

دستگاه 8 مرحله ای یووی دار

دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز

از بین این چهار مدل، دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای آنتی باکتریال اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS کامل ترین آن ها می باشد که در ادامه کارکرد آن را توضیح می دهیم.

ابتدا فیلتر مرحله اول پروپیلن املاح درشت مثل شن و ماسه و گل و لای را از آب حذف می کند.  بعد از آن فیلتر مرحله دوم یعنی کربن پودری به حذف کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین می پردازد و در مرحله سوم با فیلتر کربن بلاک سایر مواد شیمیایی باقی مانده که قطر بیشتری دارند تصفیه ی شوند و رنگ و بو و مزه ی آب بهبود می یابد و مراحل پیش تصفیه آب تمام می شود. در مرحله چهارم فیلتر ممبران 13 لایه فیلمتک آمریکایی به کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر عدد 100 که طبق استاندارد بهداشت WHO است می پردازد به صورتی که تمام املاح مضر و ریز همچون نیترات و نیتریت را حدف کرده و آبی خالص را به داخل مخزن هدایت می کند.

فیلتر مرحله پنجم به بهبود طعم رنگ و بوی آب تصفیه شده پرداخته و فیلتر ششم املاح مفید همچون کلسیم منیزیم سدیم و بی کربنات را توسط سنگ های معدنی در آب حفظ می کند.

فیلتر مرحله هفتم قلیایی کننده سطح پی اچ آب را بالا می برد تا از مضرات آب اسیدی جلوگیری شود. ریفلاکس معده و مشکلات گوارشی از مهم ترین مشکلات نوشیدن آب اسیدی می باشد.

فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب، باعث هیدراته نگه داشتن بدن در طول روز می شود هم چنین باکتری ها ی مضر آب را نیز حذف می کند.

آب تصفیه کن مینروا از نماد اصالت محصول برخوردار است که این امکان به خریدار داده می شود تا بتواند دستگاه اصل را تشخیص دهد و با خیالی راحت آن را خریداری نماید. شرکت تصفیه آسا نیز نمایندگی انحصاری این برند را در اختیار دارد که همراه با ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش با مناسب ترین قیمت آن را به فروش می رساند.

یکی از مهم ترین تکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب توجه به کیفیت قطعات و فیلترهای دستگاه و اورجینال بودن آن ها می باشد. تصفیه آب مینروا دارای فیلترهای کربنی گیاهی از جنس پوسته نارگیل است که به دلیل عاری بودن از مواد شیمیایی و آنتراسیت  و به هیچ عنوان برای بدن انسان مضر نخواهد بود. هم چنین اتصالات دستگاه باید به صورت فیتینگ باشد تا آب بندی آن درست باشد و از هدر رفت آب جلوگیری شود.

به مخزن دستگاه نیز باید توجه شود. مخزن ذخیره دستگاه تصفیه آب باید دارای جنس و کیفیت مرغوبی باشد. دستگاه های مینروا دارای مخزن تانک پک هستند که  استاندارد FOOD GRADE را دارد که با آب واکنش شیمیایی ایجاد نمی کند و بو طعم و رنگ آب تصفیه شده را تغییر نمی دهد.

دقت به اصل بودن فیلتر ممبران در دستگاه های اسمز معکوس مهم است. چرا که فیلتر اصلی دستگاه می باشد. برند مینروا، ممبران مارک فیلمتک تحت لیسانس آمریکا با هولوگرام رنگی را داراست که 13 لایه می باشد و بهترین مارک ممبران موجود در بازار تصفیه آب دنیا محسوب می گردد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

خرید هر نوع لوازم خانگی به دقت بسیار زیادی نیاز دارد تا بتوان بهترین برند و کیفیت را تهیه کرد. دستگاه تصفیه آب هم احتیاج به راهنمایی خرید آب تصفیه کن خانگی دارد. کارشناسان تصفیه آسا با توجه به بودجه  ای که در نظر دارید به شما بهترین گزینه ها را پیشنهاد می دهند و می توانید برای خرید آب تصفیه کن خود مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 یکی از مهمترین قطعات دستگاه پمپ و دارا بودن شیر تنظیم سختی آب آشامیدنی است. برند مینروا پمپ تایوانی قدرتمندی دارد که  دارای شیر میکس و تنظیم هم هست که کاملا طبق استاندارد سلامت بدن انسان تنظیم شده و زیر عدد 100 به شما تحویل میگردد.

مرکز مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

مرکز مشاوره و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا امکان سریع ترین خرید آنلاین را برای شما فراهم کرده است. این شرکت ارائه دهنده ی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران است و سابقه تخصصی طولانی در این زمینه دارد.

"شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد."

برای خرید دستگاه آب تصفیه کن کافی است به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و در آن جا لیست قیمت دستگاه های تصفیه آب تایوانی را مشاهده و اطلاعات هر دستگاه را مطالعه و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. نکته ی اصلی این است که تمامی دستگاه ها دارای گارانتی یک ساله ی تصفیه آسا می باشند و خدمات پس از فروش آن مثل تعویض فیلتر ها و تعمیرات دستگاه  نیز به شما ارائه خواهد شد. می توانید برای تعویض فیلتر های دستگاه خود نیز می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید. هم چنین جهت دریافت مشاوره خرید رایگان می توانید با کارشناسان فروش شماره 02177167717 ، ارتباط بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین مدل تصفیه آب مناسب آپارتمان یا منزل خود راهنمایی نمایند.  

امکان خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب تا 10 ماه پرداخت که با شرایط تخفیفات ویژه و بدون نیاز به مدارک خاص از خدمات ویژه ی تصفیه آسا می باشد. زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب شما توسط کارشناسان تصفیه آسا در دوره های معین نیز به شما اطلاع رسانی می شود. با خرید یک دستگاه تصفیه آب سلامت آب آشامیدنی منزلتان را ارتقا خواهید داد.

 

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز