سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۳۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۱۶ تير ۱۴۰۳

پیام همسر کروس: دل‌مان برایت تنگ می‌شود!

جسیکا کروس، همسر تونی کروس، پیام جالبی را در واکنش به خداحافظی او از دنیای فوتبال منتشر کرد.
روزنو :

ورزش سه: کروس روز گذشته در ترکیب تیم ملی آلمان در دیدار برابر تیم ملی اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ حضور داشت و با شکست و حذف این تیم برای آخرین بار در مستطیل سبز به میدان رفت و به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

جسیکا کروس پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام نوشت:«وقتی درباره ایده بازگشت به تیم ملی با من صحبت کردی، طوری به تو نگاه کردم که انگار همه چیز را فراموش کردی. نمی‌دانستم که چطور و چرا باید چنین اتفاقی رخ دهد. تو همیشه مقصر همه باخت‌ها بودی. در واقع همیشه تقصیر تو بود. چرا حالا باید متفاوت پیش می‌رفت؟

پیام همسر کروس: دل‌مان برایت تنگ می‌شود!

شاید دوست نداشتم که برای آخرین بار به میدان بروی. اما این موضوع برای تو اهمیتی نداشت چون شرایط باعث آزارت شده بود و چون به آنچه که دیگران فکر می‌کردند اهمیتی نمی‌دادی، بلکه فقط کار خودت را می‌کنی و از همه مهم‌تر این است که به خودت باور داری.

من چنان به تو افتخار می‌کنم که کلمه‌ای برای توصیف آن وجود ندارد. تو قهرمان ما هستی و من از تو به خاطر اینکه اجازه دادی در این مسیر همسرت باشم ممنونم. ما واقعا هیجان زده هستیم که تو بالاخره با ما هستی اما دل‌مان برای تو در زمین هم تنگ می‌شود.

متاسفانه نتوانستی غروری که در چشم بچه‌هات روی سکوها وقتی در زمین حضور داشتی بود را ببینی اما ور کنی که غرور در چشم‌های آنها موج می‌زد. از تو به خاطر همه چیز ممنونم آنتونیو!   تو قهرمان ما هستی و ما بی‌اندازه دوستت داریم!»

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز