سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۶۴۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

ساعت کار دانشگاه ها از اول مهر تغییر کرد

در صورت توافق وزارت علوم، ساعت کار دانشگاه‌ها در مهرماه از ۸ به ۹ صبح تغییر کند.
روزنو :
ساعت کار دانشگاه ها از اول مهر تغییر کرد/ جزییات شناورسازی ساعت کار ادارات

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به تصویب شناورسازی ساعات کار ادارات از سوی دولت اظهار کرد: به لطف خدا حاصل ۲ ماه تلاش در مجموعه‌های مختلف شهرداری تهران پاسخ داد و حتی در سطوح بالاتر و هیات دولت نیز دغدغه ترافیک مهرماه و در پی جلسه شهردار تهران با معاون اول موجب بروز تصمیمات خوبی شد.

گلشنی ادامه داد: متاسفانه مصوبه شناورسازی ساعت کار ادارات در سال گذشته به درستی اجرا نشد اما حالا مقرر شده با تشکیل کارگروه‌های نظارتی در فرمانداری این شناورسازی رصد شود تا شاهد عبور از پیک صبحگاهی ترافیک تهران باشیم.

وی با بیان اینکه بر این اساس ساعت کار ادارات ۷ تا ۹ شناور است، گفت‌: قرار شد دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی در استان تهران این مهم را اجرایی کنند. درخواست دیگری در شورای ترافیک استان تهران مطرح کردیم و قرار شد در صورت توافق وزارت علوم، ساعت کار دانشگاه‌ها در مهرماه از ۸ به ۹ صبح تغییر کند که قرار شد در شورای ترافیک استان با وزارت‌ علوم مطرح و در صورت موافقت این مهم اجرایی شود و همچنین ساعت کاری صنوف از ۹ ون یم به ۱۰ صبح موکول شد.

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر اینکه فعالیت ناوگان بار و کالا نیز از روز اول مهرماه به مدت ۲ هفته ساعت ۱۰ صبح تعیین شده است و پلیس هم مجدانه در ورودی‌های شهر و معابر نظارت کنترلی دارد، گفت: همچنین مقرر شد بخشودگی ۲۰ روز تردد رایگان در طرح آلودگی هوا که برای هر خودرو در نظر گرفته شده بود، در مهرماه اجرایی نشود و این بخشودگی در آبان‌ماه و آذرماه اعمال می‌شود.

گلشنی همچنین از رایگان بودن ۲ هفته‌ای بلیت مترو و اتوبوس برای دانش‌آموزان و دانشجویان خبر داد و گفت: ساعت طرح ترافیک تغییر نمی‌کند.

 
 
 
ویژه روز
عکس روز
خبر های روز