سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۴۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

خانم محیا دهقانی، کمی کمتر حرف بزن، ضرر ندارد

محیا دهقانی، بازیگر سینما و تلویزیون که این شب‌ها در سریال «غریبه» شبکه سه نقش راحله را بازی می‌کند اعتقاد دارد این سریال برای زوج‌های جوان جنبه آموزشی دارد.
روزنو :

برترین‌ها: محیا دهقانی، بازیگر سینما و تلویزیون که این شب‌ها در سریال «غریبه» شبکه سه نقش راحله را بازی می‌کند اعتقاد دارد این سریال برای زوج‌های جوان جنبه آموزشی دارد.

خانم محیا دهقانی، کمی کمتر حرف بزن، ضرر ندارد

صفحه اینستاگرامی تی وی بان، بخشی از گفتگوی وی را منتشر کرده است:

محیا دهقانی معتقد است غریبه آموزشی برای برخی زوجها است.

من با سروش محمدزاده آشنایی کاری داشتم و پیش از این در سریال «هم‌بازی» با ایشان کار کرده بودم و دوست داشتم یک بار دیگر نیز این همکاری خوب را تجربه کنم. زمانی که اولین بار فیلمنامه را خواندم، نقش دیگری به من پیشنهاد شده بود ولی محمدزاده دست مرا برای انتخاب نقش باز گذاشت و من ترجیح دادم راحله را انتخاب کنم.

در سریال نجلا هم یک دختر سنتی با همان نوع حجاب را بازی کردم. اگرچه این دو شخصیت شاید از نظر ظاهر شبیه به یکدیگر بودند ولی از نظر شخصیتی بافت جداگانه‌ای داشتند و این برای من چالشی بود که بتوانم این دو کاراکتر را از هم تفکیک کنم و نشان دهم دو شخصیت با پوششی تقریبا یکسان دنیاهایی متفاوتی دارند که من آن را به تصویر کشیدم. 

اگرچه این چالش برایم جذاب بود ولی اگر باز هم پیشنهادهایی شبیه به این نقش‌ها به من شود، دیگر قبول نمی‌کنم چون نمی‌خواهم در این فضاها گیر کنم. من کاراکترهای متفاوتی را بازی کردم، مثلاً بعد از نجلا، شخصیت ماه منیر در «مستوران» را بازی کردم که به طور کلی متفاوت بود. انتخاب نقش ها برایم چالش برانگیز است و همیشه به دنبال این هستم که خروجی اول برای خودم رضایت بخش باشد.

تا حدی که امکانش بود و زمان به ما اجازه می‌داد، تلاش کردیم خروجی را به بهترین شکل ارائه دهیم تا تماشاگر را با خودمان همراه کنیم. بازخوردهای خوبی هم از کار گرفتم و مخاطب کار را دنبال می‌کند. ما داستان داریم و اینطور نیست که اصطلاحاً به هر قسمت آب ببندیم! به نظرم سریال غریبه به نسبت کارهایی که اخیراً در این ژانر پخش شده از نظر کارگردانی، تهیه‌کنندگی و تیم بازیگران و تولید، بسیار متفاوت است.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز