سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۴۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

بدترین ورژن استقلال را با نکونام ببینید

پس از پنج فصل، استقلال در چهار بازی ابتدایی خود در لیگ برتر موفق به ثبت کلین‌شیت نشد.
روزنو :

بدترین ورژن استقلال در 5 فصل اخیر

یک بازی دیگر در لیگ برتر و یک ناامیدی دوباره برای استقلال و هوادارانش. آبی‌های پایتخت نتوانستند برابر نساجی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا کنند و حالا بدون روزبه چشمی نیز باید در دربی پایتخت به مصاف پرسپولیس بروند.

به نقل از ورزش سه، نکته عجیب درباره استقلال، دریافت گل‌های متعدد در بازی‌های امسال است. خط دفاعی آبی‌ها تاکنون موفق به ثبت کلین‌شیت نشده و دروازه این تیم 6 بار باز شده است. فصل قبل استقلال تا پایان هفته دهم این تعداد گل را دریافت کرده بود، اما اکنون و فقط ظرف چهار هفته به این آمار رسیده است.

استقلال فصل قبل توانست عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به دست بیاورد، اما همان نقطه قوت تیم، اکنون به پاشنه آشیل آبی‌ها تبدیل شده و آنها نتوانسته‌اند که تاکنون در لیگ برتر کلین‌شیت کنند.

 

آخرین بار در لیگ نوزدهم بود که استقلال پس از چهار هفته، هنوز هیچ کلین‌شیتی را به ثبت نرسانده بود. در سالی که استراماچونی هدایت آبی‌ها را برعهده گرفته بود، اولین بار در هفته هفتم بود که این تیم توانست در یک مسابقه، دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

در لیگ بیستم و با محمود فکری، استقلال در چهار هفته ابتدایی سه بار کلین‌شیت کرده بود. این آمار در لیگ بیست‌ویکم و با فرهاد مجیدی نیز سه کلین‌شیت بود. در زمان ساپینتو نیز آبی‌ها در مدت مشابه دو کلین‌شیت انجام داده بودند و در فصل قبل نیز با حضور نکونام، استقلال در چهار بازی نخست خود، در سه دیدار توانسته بود دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

اما اکنون و پس از پنج فصل، استقلال با آمار ضعیف لیگ نوزدهم برابری کرد و در چهار هفته ابتدایی هیچ کلین‌شیتی را به ثبت نرساند که در نوع خود عجیب است. آبی‌ها باید هفته بعد نیز به مصاف پرسپولیس بروند که بسته نگه داشتن دروازه حسینی برابر تیم خطرناک گاریدو، دشوار به نظر می‌رسد.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز