سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۴۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

نوشابه‌ای که زاکانی برای خودش باز کرد!

در حالی که عملکرد زاکانی در مدیریت شهری پایتخت همچنان با موجی از اعتراض و انتقاد فعالان حوزه اجتماعی و شهروندان همراه است، ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران در موضوع ترافیک اول مهرماه به این نهاد شهری نمره قبولی داد!
روزنو :

برترین‌ها: در حالی که عملکرد زاکانی در مدیریت شهری پایتخت همچنان با موجی از اعتراض و انتقاد فعالان حوزه اجتماعی و شهروندان همراه است، ارگان مطبوعاتی شهرداری تهران در موضوع ترافیک اول مهرماه به این نهاد شهری نمره قبولی داد!

نوشابه‌ای که زاکانی برای خودش باز کرد!

روزنامه همشهری مدعی شد:

پایتخت در نخستین روز بازگشایی مدارس ترافیک داشت ،اما هیچ معبری مسدود نشد.

هر سال اول مهر و همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خیابان‌ها قفل می‌شد و حرکت در معابر به کندی صورت می‌گرفت.

اما امسال به گواه پلیس راهور، مسئولان نهادها و بسیاری از مردم گرچه ترافیک وجود داشت اما کلافه‌کننده نبود و بسیاری به موقع به محل کار و مدرسه خود رسیدند.

در این میان حتی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در مدرسه‌ای عنوان کرد که در روز اول به سرعت شاهد نظم در معابر شهر تهران در ساعات ابتدایی روز بودیم، اما این موضوع به همین راحتی رخ نداده است.

امسال وضعیت ترافیکی و حمل‌ونقلی تهران نسبتا خوب است اما راضی‌کننده نیست، زیرا ما در توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی دچار یک عقب‌افتادگی تاریخی هستیم و تا این عقب‌افتادگی جبران نشود کارهایی که صورت می‌گیرد تنها یک التیام حداقلی است و نمی‌توان از آن نتایج حداکثری انتظار داشت.

عکس روز
خبر های روز