سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۴۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

ظریف درباره واکنش ایران به ترور سیدحسن نصرالله: در سطح رهبری و در سطح عالی حکومت تصمیم‌گیری خواهد شد

محمد جواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت و در سطح رهبری و در سطح عالی حکومت حتماً تصمیم‌گیری خواهد شد.
روزنو :

ظریف درباره واکنش ایران به ترور سیدحسن نصرالله: در سطح رهبری و در سطح عالی حکومت تصمیم‌گیری خواهد شد

 محمد جواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور در حاشیه مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله که در دفتر حزب الله لبنان در تهران برگزار شد،‌ در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فرمانده شهید سید حسن نصرالله یکی از بزرگترین شخصیت‌هایی بود که بنده در سی و چند سالی که افتخار آشنایی با وی را داشتم ملاقات کردم، این شهید نمونه شجاعت صداقت و همزمان درایت بود.

وی گفت: شهید سید حسن نصرالله بسیار مدیر شجاعی بود، از خود گذشته بود، فرزند وی در این مسیر شهید شد و خم به ابرو نیاورد، شهید نصرالله همراه با شهید سید عباس موسوی و دیگر بزرگان حزب الله طعم تلخ شکست را برای اولین بار به صهیونیست چشاندند زمانی که صهیونیست‌ها را مجبور کردند به با ذلت از جنوب لبنان بدون هیچگونه شرط خارج شوند.

معاون راهبردی رئیس جمهور تصریح کرد: این اولین باری بود که صهیونیست‌ها مجبور می‌شدند که خارج شوند و این خیلی برای آنها گران تمام شده و از همان زمان بود که اسرائیل کمر به شهید کردن سید حسن نصرالله بست و این درایت سید بود که این مدت توانست اسرائیل را ناکام بگذارد. ما شاهد بودیم که اسرائیل برای اینکه این جنایت را مرتکب شود چه تعداد زنان و کودکان بی‌گناه را در یک بمباران گسترده به شهادت رساند تا بتواند این بزرگ مرد مقاومت را به شهادت برساند.

ظریف ادامه داد: حتماً سید حسن نصرالله به هدف خودش رسید و به جایگاه عالی که همواره منتظرش بود دست پیدا کرد و به یاران شهیدش رسید. مقاومت مردم منطقه و مردمی که اسرائیل جنایتکار را در غزه ۱۱ ماه گرفتار کردند ادامه دارد و در لبنان هم همین گونه خواهد بود و آنها نخواهند توانست با این گونه اقدامات ضدانسانی مقاومت را از پای درآورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت و در سطح رهبری و در سطح عالی آن حتماً تصمیم‌گیری خواهد شد.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز