سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۴۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

چشم سفیر ایران زیر تیغ جراحان رفت

همسر سفیر ایران در بیروت با بیان اینکه عمل جراحی کوچکی روی چشم مجتبی امانی انجام شده، شایعات درباره بینایی وی را تکذیب و تصریح کرد: با انجام تمهدیدات کوچک دیگر، مشکلی وجود ندارد و به زودی سفیر به محل کار خود باز می‌گردند.
روزنو :

تسنیم: همسر سفیر ایران در بیروت با بیان اینکه عمل جراحی کوچکی روی چشم مجتبی امانی انجام شده، شایعات درباره بینایی وی را تکذیب و تصریح کرد: با انجام تمهدیدات کوچک دیگر، مشکلی وجود ندارد و به زودی سفیر به محل کار خود باز می‌گردند.

چشم سفیر ایران زیر تیغ جراحان رفت

نرگس  قدیریان، همسر مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان در خصوص آخرین روند درمانی سفیر ایران در لبنان اظهار داشت: الحمدالله وضعیت آقای امانی خوب است و تیمی که درمان ایشان را پیگیری می‌کنند خیلی راضی هستند.

وی افزود: آن‌ها بیان کردند که مشکل حادی وجود ندارند و با یک سری درمان‌هایی که صورت می‌گیرد و با طی یک دوره نقاهت کوتاه مشکل حل خواهد شد و وی به محل کار خود بازمی‌گردد.

قدیریان با تکذیب شایعات درباره وضعیت بینایی سفیر ایران گفت: یک مجروحیت سطحی و کوچک است که آقای قاضی زاده هاشمی، پزشک معالج بیان کردند با انجام تمهدیدات کوچک، دیگر مشکلی وجود ندارد. دیروز عمل جراحی کوچکی انجام شد و معالجین اظهار داشتند که مراحل بعدی درمان هم خیلی کوتاه و سطحی است و ان‌شالله وضعیت چشم آقای امانی به شکل سابق باز‌ می‌گردد.

همسر سفیر ایران تصریح کرد: دکترها امیدوارند و بیان کردند که زخم های سطحی به زودی برطرف می‌شود و به محل کار خودشان برمی‌گردند.

ویژه روز
عکس روز
خبر های روز