سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۴۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

ستاره استقلالی بین زمین و آسمان در سخت‌ترین روزهای خود

دانشگر سخت‌ترین روزهای خود را در اردوی سپاهان پشت سر می‌گذارد.
روزنو :

محمد دانشگر بین زمین و آسمان

چند هفته اخیر یکی از ماجراهای پیرامون سپاهان سرنوشت آینده محمد دانشگر بوده که با پیشنهادی از سوی باشگاه کلبا امارات مواجه شد و سپس ساز جدایی کوک کرد.
دانشگر ابتدا تمایل خود را برای جدایی با وجود داشتن قرارداد با مدیران باشگاه و مورایس پشت سر گذاشت و امیدوار بود که آنها تمهیدات لازم برای انتقال او به امارات و تجربه یک ماجراجویی جدید را مهیا کنند.
با این حال باخت در اردن سبب شد تا انتقادات از تیم بالا بگیرد و به همین دلیل با خروج دانشگر هم مخالفت شد. این تصمیم سبب گردید این مدافع یک استوری بلند منتشر کند  و درخواست جدایی خود را علنی کند.

این استوری باعث شد تا محبوبیت دانشگر که طی دو فصل گذشته یکی از نفرات کلیدی سپاهان بوده به شدت نزد هواداران سپاهان تحت تاثیر قرار بگیرد و حتی در فضای مجازی از مدیران باشگاه خواسته‌اند که اگر این بازیکن سکونشین هم بشود به هیچ وجه نباید اجازه جدایی او صادر شود.
در این شرایط که مدیران باشگاه اصفهانی اگر دانشگر را بفروشند با خشم هواداران مواجه می‌شوند و از سوی دیگر محبوبیت این بازیکن به شدت تحت تاثیر قرار گرفته، ادامه حضور او در سپاهان تا بازگشتش به روزهای خوش و بازگشت محبوبیتش مدتی زمان خواهد برد که سخت و دشوار دنبال می‌شود.

عکس روز
خبر های روز